Jullovet

Här kommer det, the moment you all been waiting for, min summering av jullovet :) De första dagarna kommer jag inte ens ihåg :p Antar att jag tog det lugnt och njöt av att slippa skolan och köpte lite julklappar å sånt :P Sen var det jul och den firades som vanligt här hemma med familjen, moster, linda rober och leja. Sen i mellandagarna var det att fira med pappas släkt och sen i stockholm. Hänga lite med kompisar å inviga de nya sims spelen :) Just det kollade på de 2 sista harry potter filmerna innan julafton också :) I förrgår hade jag en jätte trevlig dag före nyårsafton :) Provsmällde raketer med Cornelia och Fredrik, gick in å drack varmchoklad och kollade på hela mysteriet på greveholm :) Kom hem typ 3 på natten (Y) Igår hade jag också super trevligt :) Först på dan handlade jag med Levina, sen chillade jag tills Linda, Robert och Leja kom. Då åts det stek och sen bar det av till Valla för nyårsfirande. Rätt skönt å slippa stå på torget och frysa ihjäl i år! På väg dit visste man inte riktigt vad som väntade sig då man typ inte kände någon där, men det blev bra tillslut ;D Lekte lekar och jag smällde tre raketer, varav den första inte riktigt gick som planerat.. men men, kul blev det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0