Glass Glass Glass

Här är glasskartan 2012 :D
Denna provsmakade jag idag och det må jag säga va mörk choklad! Skalet smakade så stark kakao så man blev törstig efteråt! Denna glass får 1,5 av 5. Vill jag ha starkt smakande  choklad tar jag hellre en 70% chokladbit, jag vill ha sötare glass!
Och jag som alltid tycker rätt ska va rätt vill bara säga att SOLERO SHOTS ÄR INTE TILLBAKA DET ÄR CALIPPO SHOTS SOM ÄR PÅ GLASSKARTAN 2012!! Så tack nu har jag fått sagt det och hoppas slippa höra det igen :P Här är bilder på de klassiska solero shots som alla mins från bardomen samt den smak av calippo shots som nu finns i butik. Finns olika smaker på de båda men det är den klassiska solero shots och den smak av calippo shots som säljs i sverige jag lagt upp bid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0