Nu har jag gjort det igen

Har inte bloggat på snart en vecka :P Men jag har faktiskt bott i mitt egna lilla crib och mitt trådlösa internet funkar ju inte :/ Tänkte ta mig i kragen och besöka den otrevliga data support killen på skolan igen och jag kan lugnt säga att han var minst lika otrevlig nu också. ska dit imorn så ska han upgradera min mac med det nya operativsystemet så får vi se om problemet löser sig :) Ska bo med cornelia och Leja hela helgen och laga vår egen mat :) Ska bli spännande och kul, vi tänkte hyra någon film också :) Jag har börjat äta masssa frukt och tänker fortsätta med det :) Sitter just nu och äter äpplebåtar som om man var 4 år igen ^^ Tänkte ta ett  bad när de är slut :) PS. Äntligen skickade big brother hem Sipan Cakir, han är en stor idiot och förtjänar att bli hemskickad. Hoppas du njöt av dina 15 minuter i rampljuset Sipan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0