Ny kategori!!

Eftersom jag rättså ofta lägger upp klipp från the ellen show så har nu fröken Ellen degeneres fått en egen kategori i min blogg :D Har inte gått tillbaka och sorterat dit alla klipp från bloggen eftersom jag bloggat i några år :p Men där har ni hela 2012 i alla fall :) Och den kommer ständigt fyllas på :) Jag vill påpeka att högerspalten här på bloggen är bra för att organisera sig. Om ni har tråkigt är det bara att gå in på "videoklipp" eller "The eller show" För att spendera några minuter (eller flera timmar) men skojiga videoklipp :)  Tänk på att jag inte lägger upp alla klipp från the ellen show utan bara några av de absolut roligaste så det ni får där är inga tråkiga intervjuer utan bara 100% skoj :)
Ha så kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0