the inlägg of the day

Idag har jag jobbat och fått en del snö och en massa hagel på mig (Y) Men det va så pass varmt ute att det inte gjorde mig något :) Imorgon är jag ledig, men ska åka till Eskilstuna med mamma och pappa. Pappa hade av sin hälsena idag så han ska dit och opereras och gipsas imorn. Jag och mamma går väl på stan så länge, men jag har ju nyss beställt hem en redig kartong med kläder så ska inte köpa något utan kommer nog mest gå och titta och hjälpa henne hitta något. Sen blire väl lunch nånstans, få se om vi hittar nått gott :) På fredag jobbar jag och i helgen har jag inga planer. Tror syrran och hennes familj kommer hit för första gången kanse :) Så det ska bli spännande. Tror inte jag nämnt det just på bloggen, men jag har blivit moster till en lite Alexander som just nu är 2 veckor. Lägger väl upp lite bilder så småning om :) Så nu har syrran en ny liten familj bestående av mamma, pappa, bebis och hund :) en bebis till och en volvo så e de riktiga svennebananer :P haha näro :) Aja nu ska jag titta på lite One Tree Hill och sen sova :) Har precis börjat titta på säsong 5, köpte ju boxen med alla 9 säsonger när jag köpte PS3 vilket var några månader sen eller nån månad kanske, minns inte riktigt :P Aja simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0