Fotboll

Igår var jag å kollade på när bror min spelade fotboll mot min systers sambo, dvs Kaik mot Floda. Tog "lite" bilder på matchen. Det dumma var att jag började ta bilder andra halvlek då floda hade sitt mål på andra sidan plan så fick köra i zoomen på varje kort :p


Utan zoom



Så blev det två bilder på Leja med :)


Som ni alla vet klickar man för större bild ;)
Hmm... Kanske ska spela match på Tisdag. Ska bestämma mig idag. Har inte tränat med lagen än dock och har inte tränat fotboll överhuvudtaget  på några år.. Vi ligger sist i serien (förutom Kaik som dragit sig ur) och ska möta Julita/gropptorp som ligger tvåa.. Men det kan ju vara en bra debutmatch eftersom man inte har så stor press på sig att vinna.. ah vi får se hur det blir. Ska diskutera detta med Linda idag :) Å min personliga fanklubb får gärna komma och kolla på matchen i Floda på tisdag kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0