Över 100m2 för mig själv

Idag är familjen Thunström i Falun å kollar in brorsan nya lägenhet. Så jag måste stanna hemma hela dagen å kolla så katterna sköter sig. Fast det spelar ju inte så stor roll för det är ju ett riktigt skitväder ute, så missar inte speciellt mycket :P Sen ikväll blir det bio på den där bröderna Karlsson. Får väl se hur bra den är :P Sen blire hem å packa för imorgon åker jag till Stockholm på morgonen å kommer hem på torsdag troligtvis. Så i helgen är jag ledig ifall någon vill hitta på något skojsigt :D Å nästa vecka har jag inte heller några planer :) När är Katrineholmsveckan föresten? XD ingen aning när den är :P

Brorsan flyttar typ sista helgen i Augusti å då är man ensamt barn i detta hushåll (Om man inte räknar med lilla rally-sally dvs :P). Så f.r.o.m nu ska jag sluta kolla på skräckfilmer om jag måste sova ensam på övervåningen xD Är galet taggad på ett nytt dubbelt så stort rum :D å om jag nu bestämmer mig för att titta på en skräckfilm så är det ju bra att det rummet är så stort att typ 10 pers kan sova där utan att trängas ;D Det jag längtar mest efter är den stora spegeln där inne och större förvaringsutrymme åt kläder (Y) Så nån gång i September kommer jag nog vara helt inflyttad dit :D Längtar... Ska mäta hur många kvadratmeter rummet är någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0