Stockholm

Har precis käkat frulle å ska nu börja packa eftersom tåget går om ca. 1,5 timme. Fick slänga ut den lilla katten ur mitt rum i morse för hon väckte mig på natten å ville snutta mina öron.. Och när hon gör det å är pigg så rivs hon massor och om man håller för öronen prejjar hon sin blöta nos och mun i hela ens ansikte xD så slängde ut henne å vaknade med ett rivsår över ena ögonbrynet :( She destroyed my money maker :O xP

Aja, nu drar jag till stockholm å kommer hem på Torsdag kväll och på Fredag drar jag till Örebro för att gå på IKEA och kolla på möbler till Linus nya studentlägenhet och till mitt nya rum :D så blire Marieberg också. Men säger som vanligt, jag ska inte köpa något! Om jag handlar mer kommer jag aldrig ha pengar till en ny mobil XD Men är väldigt sugen på att köpa några ziphoods :D

Hörs om några dagar!
BTW håller på att samla på mig lite paint bilder som kommer upp i ett kollage någongång typ nästa vecka eller så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0