The inlägg of the day

Har nyss varit till banken å kollat hur mycket pengar jag har på kontot bara för att både internet och telefonbanken inte fungerar (Y) Ska nämligen ge mig själv en mobil i födelsedagspresent så måste kolla så jag har pengar så det räcker xP Var rätt säker på att jag hade det, men man glömmer lätt vilka uttag man har gjort! Hade typ 500kr mindre än vad jag trodde :p Men får ju månadspeng nu så jag har ju råd iaf ;P Men trodde jag skulle få mer över ;P Men fyller ju år snart så då blire ju lite fickpengar med ;)

Har idag skrivit rent uppgift2 på Geografin på datorn. Har svårt att komma på en bra början på uppgift nummer 3. Men om man väl kommer igång brukar det flya på sen :) Och tyska grammatiken.. går ju.. inte alls xP har gjort lite släktforskning idag också (Y) Men måste verkligen komma igång med historian snart. det är ju mer än släktträdet man måste göra :P

Hmmm... Sally står upp och bajsar i kattlådan.. normalt? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0