The inlägg of the day

Ni har väl inte glömt att jag lovat lite skojsiga Paint sjävporträtt i slutet av veckan? Vet att ni ser fram emot dom. Jag med faktiskt :) Har inte gjort alla än eftersom jag har vart K-Kind of busy ;) Idag harj ag kollat på floda när dom spelat och eftersom dom förlorade så känns det bra att komma in med lite nya pigga ben i laget ;D Man får väl hoppas att jag är ett bra nyförvärv iaf :P Vet själv inte min egen kapacitet i att träna fotboll :O Har nämligen inte gjort det på typ 5 år XP

Aja imorn blire den där utomhusbion med Elin, Cassie å Yvonne :D Ska bli skojsigt eftersom man inte träffat marmorbyarna på allt för många dagar!!! Å elin.. henne händer det alltid något skoj med ;) Kommer inte ihåg vilken tid bion var så det måste jag förstås kolla upp :P Sugit val av film också!! :O




En bra Michael låt med ett bra band (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0