Windows Live Photo Gallery

har lekt lite med mörka bakgrunder :P Det är inget allvarligt å seriöst spenderade i genomsnitt 1 minut per bild :P Å gjorde det bara på Windows Live Photo Gallery så det var bara å dra i lite pilar itne speciellt svårt xP


Testade även vilka färger man kunde få fram.. Det var ju rött å grönt som var enklast och som ni ser på bilden längst upp till höger gick det även å få fram en blåaktigfärg. Men som sagt WLPG är inte hightec. alls :P Men jag brukar använda det för att ta bort röda ögon och beskära bilder och kanske justera färgen något om det behövs eller som idag så tar jag lite bilder på mig själv å leker med programmet till lite bra musik :)

Hmmmm.... Jag är skum.. Ska ta kort på mitt hår varje morgon i vecka för att se om det ser ungefär lika ut varje dag eller helt olika xP har gjort den idag å igår tror jag det var :P Antar att det blir lite skillbad eftersom jag brukar ha lite olika saker i håret och göra lite olika saker med det :P Men eftersom man inte kan jämföra varje dag utan å ha bildbevis så tänkte jag att det kunde vara kul att testa å se :P Ni kanske får se någon jämförelse elelr två nästa vecka :P

Nej men titta vilka som kom å la sig på en stol bakom mig ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0