Falun

Sitter just nu å äter upp det som är kvar i godispåsen som man köpte imorse (Y)

Har nyss kollat på  som tyvärr var sämre än vad jag trodde.
Ska nu kolla på  uppföljaren till den lite små roliga  vi får väl se hur kul den är. Sen blir det sängen för ska gå upp 6 imorgon.... Ska spendera hela dagen i Falun å det har över 3 timmar att åka dit :P Tur att man tycker det det är mysigt att åka bil :D sitta å slappa i en skön stol och lyssna på musik (Y) Kan det bli bättre? Å om jag sparar lite godis kan jag ju ha med det.... men nej xD Men har iaf med oss matsäck så det bli mysigt :) Jag mamma och A-L ska dit eftersom Jag å min moster inte har sett hur det ser ut där än. och det börjar bli sista chansen eftersom min bror ska flytta hem igen. Han flyttar hem i månadskiftet.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0