Nya klippet!

Nu ska jag hålla vad jag lovat även om detta klipp som förra veckans är onödigt och kommer ryka om 1-2 veckor :P Men har jag lovat så har jag lovat ;) Detta är en av mina nuvarande favorit låtar Jessie J - Domino. Förra veckan då jag spelade in detta klipp lite spontant så lyssnade jag på den typ 10 gånger om dagen :P Och just detta hade jag egentligen inte tänkt å filma :P Meeen jag satt å peppade inför lilla uppkörningen och sjöng och hoppa omkring i soffan :P Så mitt i låten satte jag på kameran laptop kameran :p Däravi nte så bra kvalitet :p Men så körde jag om låten å spelade in allt, vilket kommer upp nästa vecka om jag klarar uppkörningen (Y) Och då är ljudet i bättre kvalitet då jag lagt till en ljudfil över klippet. Detta första har jag bara spelat in när jag har spotify igång så inte så bra kvalitet på ljud eller bild.. Men aja här är det:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0