2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jah det gör man väl varje år?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Vet inte om jag hade något :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark & Tyskland (bara några timmar dock :P)
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ja det äre väl. Mycket vill ha mer? äre inte så :P
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Neh jag kommer ju inte precis ihåg datumen då allt skoj har hänt XP
8. Vad var din största framgång 2010? Oj oj oj svårt :P. MVG i Engelska A och Naturkunskap B (tror det var B :P)
9. Största misstaget? Jag ångrar ingenting
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Gör man inte det varje år? XD
11. Bästa köpet? Ough det var svårt. Min ända hoodie med knappar som är lite exta lång och väldigt mysig :) Annars så har det ju även varit plattång, hårfön, kamera och mobil :)
12. Vad spenderade du mest penar på? Asså totalt eller för en pryl? En viss pryl är väl kamera eller mobil, kommer inte ihåg vad som kostat mest :P Men totalt av någon speciell vara måste väl vara godis eller läst xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vi skaffade Sally och så kom även Leja till familjen :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Massor! Orkar inte ens tänka efter
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte :O svårt att jämföra xD
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat lite mer kanske?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Satt hemma å tråkade?
18. Hur tillbringade du julen? Som vanligt med familjen och moster.
19. Blev du kär i år? Näh asså små crushar dyker väl upp lite då å då men inget "allvarligt" :P
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives <3 Även The big bang theory och Top model ;)
21. Bästa boken du läste i år? Hahahha det är ju bara böcker man tvingats läsa i skolan xD MEn har ju läst inledningen på Illusionen om gud, så jag får väl ta den :P
22. Största musikaliska upptäckten? De flesta man lyssnat på i år har man ju hört förut.. Sen har jag svårt att komma ihåg vilka som släppt sina album 2009 eller 2010 xD Men är säkra på 4 jag bara lysstnat på i år iaf: 3OH!3, Minnah Karlsson, Tove Styrke och Marina and the Diamonds
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig ingenting speciellt i år, för att allt som jag kan köpa själv och de som jag inte har är för dyrt :P
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej som sagt önskade mig inget,
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Moffade tårta med släkt och familj och öppnade paket :P Hade födelsedagsfest för vännerna nån vecka senare då jag bland annat fick typ 15 salta katten askar - oförglömligt :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? JA klart det skulle, det skulle finns väl saker som skulle göra allas år mycket bättre!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Svarta Jeans, T-shirt och ziphood
29. Vad fick dig att må bra? Katterna :) They are the best :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Asså sugen på att se/höra mer av eller sugen på ett annat sett :P Sugen på att se vad den skulle göra 2010 var väl Lady Gaga och Avril Lavigne men man får vänta till i vår för deras nya album :P Och självklart har jag varit super sugen på nya avsnitt av Desperate Housewives och Top Model samt den nya Harry Potter filmen!
31. Vem saknade du? Är vi fortfarande kvar på kändisar nu eller i allmänhet? I allmänhet vare väl mormor och morfar eftersom de är de ända som stått mig nära som är döda nu. I kändisvärlden hade jag hoppats på att Avril skulle släppa nytt album för att återuppta mitt lyssnande på hennes musik från 2007/2008 men gillade hennes låt Alice till Alice i underlandet :) Så tycker jag det är synd att alla OC stjärnor inte syns så mycket. Gud vad jag har hoppats hela året på att de ska börja sända OC repriser!!!
32. De bästa nya människorna du träffade? Det är väl alla nya klasskamrater (som inte är så många) och självklar Sally och Leja :) Annars äre väl inte så mycket nytt folk i mitt liv eller så äre väl bara jag som tror att jag känt alla för alltid xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0