Heeerligt!

Härligt med lite flera dagliga läsare här på bloggen :)  Linjen e jämn å fin :) Annar brukar man ju få lite fler om man skriver nått om bloggen på facebook eller om man vil ha tokmycket läsare bara för en dag så köper man ett sk. siimii för 10kr, brukar göra det typ en gång i månaden eller nått :) Kan vara lite kul när man skrivit nått roligt i bloggen eller bara för att man har tråkigt xD Tar typ en timme med bloggen för att skicka in siimii, först måste man vänta på att det ska visas å sen måste man kolla hur många som går in och om man får nån kommentar :P Rullar in massa besökare under en halvtimme eller nått (Y) :) Kan vara lite kul ibland :) Men inte så att jag gör det ofta :P

Härligt inlägg detta blev :P Gick in på bloggen å såg att mina ständiga läsare hade blivit flera så tänkte bara skriva att jag uppskattar det och keep it up :) Får hoppas att jag skärper mig med videoinspelningar dock :/ Men det e ju så att man får mer tid till det på lov  å så. Sen brukar jag bara spela in film när jag e ensam hemma och det e inte så ofta :P Har klagat på mig själv å mina videor bra länge nu :P Men vet inte riktigt när jag ska installera videoredigerings programmet för då måste jag sitta några timmar å bränna ner lite dvder och sånt... tar tid att arbeta med film och tid är inte lätt att hitta ibland :o

Härligt att sverige just vann över Polen :) Nu hoppas vi att det går bra mot Serbien på lördag, Kroatien på Söndag och Danmark på Tisdag! :D (tror det var tisdag) Speciellt hoppas jag att vi slår danskarna xD Känns som det e större att slå ett grannland än typ serbien :P Sen vet jag inte vilka länder som är bra i hanboll och vilka som inte e :P Men Kroatien är ju skapliga i fotboll så de kanske kan bli lite svåra på söndag? eller? :P

Härligt att man börjar 10.00 på fredagar :) Sovmorgon i morrn asså :) niiiiiiiiice!!

Kommentarer
Postat av: Abduleira

Thanks, keep up the good work.

2011-11-15 @ 17:36:18
URL: http://abduleira.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0