Bild

Nu blir det mer om Idol igen men nu har det faktiskt inte nånting att göra med programmet eller tävlingen utan bara en bild som har fått mig att skrattat så jag gråtit
Jag har otroligt svårt för att gissa vad ni tycker om bilden. Vill att ni klickar upp den å kollar på den och bildar er en egen uppfattning och ser om det jag tänket skriva r vad ni tycker å tänker.
Så här kommer det jag la märke till när dessa tävlade och de stod uppställda såhär precis i början av programmet och jag visa Amanda idag och hon förstod precis vad jag mena (Y) Jag vill att ni lägger focus på svart håriga Amanda med backslick i mitten, notera att det inte är lite backslick heller^^Titta hur kort och minimal hon ser ut! Det var framförallt det jag skratta åt i tisdags. Men idag noterade vi att hon står exakt på den röda lilla pricken i mitten som lyser upp hennes "långa" (för hon e ju så kort) klänning å får henne att se ut som nån dödsängel. Så hon står i centrum av bilden minst med ändå störst, glänser lite smått i ansiktet och tittat rakt in i kameran.. Något mer som är roligt att tänka på är hur bilden skulle se ut utan henne, det skulle funka eller hur? Den sklle inte vara osymetrisk eller kosntig utan henne. Så man kan tänka sig att hon kanske just teloporterade sig fram på den där litta röda pluppen eller att hon e ett spöke som bara man själv ser :P Eller sådär som telefon fast man ser varandra ^^ Finns säkert fler roliga saker om denna lilla 16-åring i denna till ytan normala bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0