The inlägg of the day

Skidbacken har iaf blivit till en sommaräng, ingen kulle äm dock :P
Vaknade just efter att ha sovit i soffan i minst två timmar? Har ingen som hellst tidsuppfattning. Så går det när man försöker läsa samhäll. Hela klassen hatar den här jävla uppgiften och många strejkar så man kommer säkert inte vara ensam om att fai iaf. JAg har läst de vi ska men har inte fattat ett jävla piss och det e skit jobbigt :( Men aja inga fler läxor denna vecka iaf :) I helgen är man fri! Om vi inte får nån läxa imorgon :o då blir jag sur (som jag kan bli mer sur och grining än vad jag är nu)!! Nu ska jag försöka vakna till lite kolla lite på vad några frågor till sam och sen gå till cornelia och slappna av och kolla på robinson, kommer dock inte kunna slappna av känner jag :/ Aja hoppas på en fin helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0