Ett litet blogginlägg

Detta e för din skull Evelyn ;)
Sååå idag har jag varit i skolan en snabbis sen hem och käka billys pizza och kolla på stylisterna. Sen så gjorde jag en psykologiläxa kollade på gomorra och högklackat. Gomorra filmen somnar man lika lätt av som boken vill jag lova.. Ikväll blir det som vanligt, top model, desperate housewives och big brother :) Kanske även Fast 5 (femte fast and furious filmen) beroende på om man orkar. Ska även smaka ballerina marängswiss :) spännande. Har blivit mycket fotboll på sistone vilket e kul och får en att överflöda av vårkänslor :) Känns som slutuppgifterna i alla ämnen börjar bunkra upp sig och snart kommer det bli jätte mycket att göra :o men tar det nog rätt lugnt denna vecka ^^ Ska förhoppningsvis köra ner mig själv och lite flickor till söderköping och moffa glass på söndag :D
Det var allt? Ne kanske inte, men allt jag pallar skriva, har ju haft paus kommer ta ett tag å komma igång och framför allt att komma igång att blogga :P

Kommentarer
Postat av: Evelyn

TACK <3, fortsätt såhär nu :D

2012-05-08 @ 19:15:55
Postat av: Linda

Vet du att Ellen går på mornarna? Jag kollade i morse ca 05.15

2012-05-08 @ 19:47:27
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0