En extra dag

Har varit ledigt idag, vilket var aningen överraskande så mkt som jag jobbat hittills i år. Så det blev det jaha vad ska jag passa på och göra nu då? Som jag skrev igår så flyttade jag fram en klipptid till idag så nu e jag ännu lite lättare ;) Sen när jag kom hem tänkte jag, om jag inte skulle ta och städa lite? och städa det gjorde jag! Inte bara dammsög jag hela övervåningen och gjorde rent inne på toan. Jag dammade hela mitt rum och gjorde rent inuti byrån och sorterade om lite. Så gjorde jag rent ovanpå badrumsskåpet, i badrumskåpet och badrumskåpsspegel på utsidan och de på insidan och min stora spegel på rummet. Det e sånna grejer som iaf inte jag gör varje vecka men går och tänker på att man borde ta å göra nån gång. Och det är svårt att ta sig tid för på vardagarna vill man bara chilla efter jobbet och på helgen vill man göra annat när man inte jobbar. Men nu när jag helt plötsligt fick en massa extra tid på händerna så passade jag på :) Köpte mat på Hot'n'mix och hämtade ut paket på Maxi också :) Beställde från nelly vilket jag inte brukar göra men har gjort den några gåner i mitt liv. Men måste berätta att tröjan jag beställde hade långa hårstrån på sig och ludd... så måste varit nån annan som provat den och sen returnerat den i dåligt skick och de på nelly har inte kontrollerat den, usch... Kan ju meddela att jag kommer skicka tillbaka den tröjan... Får väl hoppas att ingen provat trosorna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0