Nytt år nya tag? 2

Som sagt nu va det tvåtusentretton ja! Tänker lite att det är en dags för en ny bloggdesign! Här kommer några jag haft genom åren! Har laddat upp dom förut när jag tänkt byta design I know. Men tänker lite om någon har en favorit så feel free att kommentera, eller kommentera vilken ni inte tycker va en speciellt stor hit. Eller kom med förslag va ni vill se i 2013 års första bloggdesign, lär väl byta några gånger genom året om jag fortsätter och blogga vilket jag ska försöka med. Som sagt nytt år nya tag :D
 
 
Min personliga favorit är nog den andra, gillar färgerna på den. Bakgrundsbilden är på gitarrsträngar som jag tagit och redigerat själv, men har nog inte kvar den bilden. Hade några fina gitarrbilder men det va för så många år sedan att den stationära datorn han krascha en gång så allt försvann. Nu förtiden lagrar jag allt på en extärn hårddisk :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

3e eller 7e tycker jag :P
Gillar bakgrunden på 3e, men även headern med den illustrerade versionen av dig? Eller vem det är.
Samt typsnittet på den 7e som används på "Koldolmen".

2013-01-13 @ 04:08:56
URL: http://lerob.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0