Flytt

Idag flyttar min bror! Så familjen är alltså påväg till Falun nu. Men det som står på min att göra lista idag är att:
- Ta hand om katterna
- Städa övervåningen
- Kanske sätta ihop den nya datastolen
- Göra lite på Historia läxan
- Göra klart Geografi läxan
- Beställa mobil
- Tömma kattlådan... (Y)

Venne om det var något mer. det där med å städa kommer nog ta ett tag dock :P
Hmm.. trore vvar något mer jag skulle skriva..


Just det, prövade dessa ringar igår. Dom var sådär vill jag nog säga. Trodde dom skulle vara godare. Dom var lite blöta å flottiga trodde de skulle vara torra å krispiga.. Om jag vill ha sourcream & Onion köper jag nog hellre:

Inte för att de är nyttigare än vanliga sourcream & onion utan för de är godare å lite krispigare :D

Nu ska jag kolla vad katterna gör så de inte river stället! (Det är verkligen busiga denna morgon av någon anledning) Sen blir det till att börja dammsuga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0