Sovmorgon å sånt

Yey sovmorgon till 11.30 imorgon :D
Ingan match eller träning imorgon heller. Har massa tid över! ska ut å springa med mamma på kvällen iaf :) Så på dagen blir det väl läxor som vanligt. Kanske påbörjar flytten in i dett nya rummet också ;)

Har förresten skrivit ett A4 på historian!! å det är bara uppgift 1 å halva uppgift 3 xP Måste rita upp släktträden nån dag med kom jag på.. Och har gjort tyska läxan typ direkt efter skolan med! direkt ner i soffan med 2sidors tyska grammatik.. tänkte det var bäst innan man började slappna av å sluta tänka xP

ikväll åts det popcorn, äppelpaj å vaniljsås i TV-soffan :) Yummie!

Lite kattbilder (som vanligt :P)



Just det! Tyckte ni var duktiga att titta in på min vackra sida i går och idag, bara för att jag skrev att jag hade fotat ett spöke på facebook va?  ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0