Bilder

Istället för att ta ut pirågen i tid så satt jag och redigerade bilder.. . det var nog dumt gjort xD

Taget från min facebook: Kul att man får reda på att man börjar skolan 12.00 istället för 8.25 när man är där och sedan få reda på att man kunde hunnit med 8.32 bussen hem istället för att bänta till 9.02.. Sen när man kommer hem går båda katterna å skiter på lådan så man måste ta hand om det.. Bara min lilla Sally som står upp ock bajsar? Skulle inte förvåna mig om röntgen resultatet kommer med dåliga nyheter idag..

att min katt står upp å skiter.. de e lite kul ;P Det e det ända roliga med denna dag..

Nu blire gorbys piråg! Hata att man måste plugga ikväl... blir nog till gottis å köpa energidryck efter skolan xP Å VET DU VAD SOM SUGER MEST? Inget DH ikväll ;*(

asså det är inte sant! Jag brände priågen!! OCH jag spillde saft över hela bänken xD

Pga detta så får det här bli dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=aSReYgkGS5M

Denna dag suger verkligen xD

Har BTW håret åt "fel håll" på bilderna (idag) det kanske är det som gör att dagen går åt helvete? XP
Skulle skrivan ågot mer men kommer inte på det nu :P

Här kommer några band/artister som jag någon gång i mitt liv varit beroende och lyssnat ständigt på över 10 låtar med dom i över en månad (Detta är vad jag kallar beroende)
De kvalificerade är: F!ve, Avril Lavigne, Girls Aloud, The all-american rejects. Detta är skrivet i kronologisk ordning och de är alla jag kan komma på just nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0