Filmer



Oj oj oj blev lite dålig kvalitet där vah :P Men såhär sere ut just nu på min you tube kanal: http://www.youtube.com/user/Koldolmen09

Igår såg jag dessa filmer:

Den första var rätt sjuk men handlade även om saker som man själv har gått å tänkt på. Hur skulle det egentligen vara om man satte upp kameror i varenda rum i hela huset? Den här filmen svarar på allt.. kanske inte en helt vanlig familj dock, eller? ;P Harry Potter nådde upp till förväntningar den var alldeles alldeles underbar ;P haha neh men dessa filmer väcker minnen ifrån när man var lite å satt och kollade på ettan varje dag ^^

IDag har jag sett (för andra eller tredje gången) den vänstra filmen och ska kolla på den högra innan jag går till sängs. En riktig film vecka har det blivit! Det här är mer filmer än vad jag vanligtvis kolla på på en månad xD De nedanstående filmerna är sånna där romatiska komedier som duger när man inte har något bättre för sig men som inte är några WOW filmer :P Men de är kul å se sånna filmer också, de brukar va lite små roliga här å där, om det inte är nån b-film :p


Imorgon blire sjukhuset kl 11 å sen tillbaka till skolan. Göttans med sovmorgon!! :D Kommer väl dela med mig av min diagnos här på bloggen i helgen antar jag. Nu blev detta inlägg väldigt långt pga många bilder och en massa ointressant fakta xD Aja hej svejs cyberspace som jag sa i filmen från när jag var liten xD (finns på min kanal ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0