Musikvideos

Såhär sere ut just nu. Backing up låten var uppe i över 100 views på 1,5 dag och den senaste är bara uppe i 24.. Då e frågan varför..
Är den första musikvideon bättre?
Är det för att den andra är så lång så folk inte orkar titta?
Är den första låten bättre?
Är jag snyggare i den första videon?
Är mitt skådespeleri/mimande bättre i den första?
Är det för att i den andra har ett program gjort videon och den första har jag klippt till själv?
Eller har ni helt enkelt bara tröttnat på mina videos?
...ja man kan ju undra... Lägger upp videon här i hopp om fler tittare :) Ni kan ju gärna slänga in en kommentar om varför siffrorna ser ut som dom gör! Det uppskattas :D


För er som vill se klippen på youtube kommer länkarna här
I Wanna Be Your Boyfriend: http://www.youtube.com/watch?v=tWlaj0Qg9Mo
Backing up: http://www.youtube.com/watch?v=CnkIr4jjUIo


Pete Yorn - I Wanna Be Your Boyfriend musikvideo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0