The inlägg of the day

Idag har kära Rebecca varit här och hälsat på :) Vi har suttit och pratat, lekt lite med katten och spelat spel :) Jag spöade mamma, moster och Rebecca på spelet A-Ö! Även om det nog var den segaste omgången någonsin xD Sen spöade jag allesammans i kattspelet och sen så blev det lite blandade kortspel :) Vi mötte Linda och Leja på vägen till bussen, mkt trevligt :) Imorgon är det släktträff och jag har paxat bästa platsen i bilen, längst bak med Leja :) Tur att man får plats 6pers å en hund i våran bil :) Man skulle t.o.m. få plats 7pers å en hund, men då skulle det vara en mindre hund kanske xP Leja är ju stora tjejen nu :) Som sagt släktträff imorgon...

Kollade på Film istället för Desperate Housewives i Tisdags och imorgon missar jag ju reprisen så kollade på datorn istället :) Palla betala 19kr på kanal5 när man kan kolla gratis på andra ställen ;P Ingen text dock, men tror fan att jag hängde med bättre utan ^^ Snart ska jag slå mig ner och kolla på "Så mycket bättre" men mamma och moster :) Vill ju inte missa när tanterna och gubbarna ska rappa ^^ hahaha :P Sen efter det blire kanske saw 5? Får se vad jag hittar på :P Igår satt jag ju mig å börja rita vid klockan tolv för att jag hade för mycket energi för att sova XP Satt väl å rita i typ en timme eller nått å somna väl vid halv två-två. Men var ändå pigg rätt tidigt imorse också :P Men nu ska jag gå och hämta min jacka å mina Jeans ur tvättmaskinen! (De råkade bli lite nerspillda igår kväll^^ Smidig som få är vad man är XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0