Avril Lavigne

Uncle Kracker - follow me
finns det skönare låt?

Den e fett chill iaf, nu blire Te Amo med Rihanna (Y)

Senaste status uppdateringen på fejan lyder:
"lyssnade för första gången på hela love the way you lie part 2 å måste säga att den sög! OMFG!!! Rihanna har kopierat Avril Lavigne med låten Cheers (drinkt to that) får väl hoppas de har en uppgörelse annars e hon fucking sued!"

Om ni lyssnar på I'm with you å sen på Cheers(drink to that) så är början på Rihannas lår lika som i slutet av Avrils (2 minuter å 22 sekunder in i låten för att vara exakt).. deras Yeah yeah, yeah yeah, yeah yeah e indentiska! förutom att avril slutar med et Yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaah! Bara så ni vet :P

Nu har jag iaf skrivit klar det jag ska säga på morgondagens projektredovisning som sker på engelska. JAg ska prata om Saint Nicholas och Santa Claus. Har dock kommit på att jag har skrivit SANKT Nicholas som rubrik på powerpoint redovisningen :P Aja kanske hinner ändra det :P

Ikväll ska jag till syrran å hämta mitt andra paket från cdon.com och betala henne. Gillar att de skickar ett som kom igår å ett som kom i förrgår... jag skulle ju inte precis bli sur om de skickade allt igår istället xP Aja nu ere inte mycket pengar kvar på kontot inte :P Men får ju pengar nu i slutet av månaden :)

Hmm 2007-2008 lyssnade jag på Avril Lavigne varje dag och kan därför fortfarande alla hennes låtar utantill ^^ Var till och med på hennes konsert då Jonas Brothers var FÖRBAND (haha jah de var ju inte så kända då, och joe och nick var i målbrottet och sjöng falskt.. xD) När jag gjorde fixade spotify i somras (hade en lista på min brors inlogg innan dess) så gjorde jag en lista med alla Avril låtar, men lyssnade aldrig på den xP Men nu ä jag lite sugen så la till hennes låtar i min blandade lista så kommer de ju lite då&då och så la jag de lugnaste i min lugna favoriter lista (som jag bara lyssnat på 2 gånger xD)
   SEr fram emot att för första gången ha en egen dator och som dessutom är bärbar så jag kan ligga och lyssna på spotify i sängen utan att behöva skaffa Spotify Premium (Y) Då kanske lugna favoriter listan kommer till användning lite oftare ^^ Brorsan har ju fårr rautern och funka nu så då kan han surfa på sin dator, jag på min å pappa på stationära (Y) AWESOME! Undra när mina dataspel kommer förresten :O Hoppas need for speed funkar bättre på mac än på stationära, kanske inte så troligt dock, men man kan ju alltid hoppas ;) xD

Nu ere Armand Van Helden - Want your sole som spelas :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar att jag skrivit: "så är början på Rihannas LÅR lika som i slutet av Avrils"

2010-11-25 @ 15:56:06
URL: http://koldolmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0