Videoklipp

Tänkte lägga upp mitt minst sedda å mest sedda videoklipp!

Det minst sedda är när jag Cornelia och Fredrik "slåss" till låten kung fu fighting. Här är det klippet :


Och av någon anledning är min videoblogg det mest sedda klippet..
http://www.youtube.com/watch?v=AxfVoBzqBcg
Mitt första klipp med över 100 visningar :D Jag förtjänar ett grattis! Men det blir tyvärr ingen del 2 till denna videoblogg eftersom att då skulle klippet vara uppe i 100visningar i söndags, men det blev 100 idag :P Så tyvärr. Men kommer såklart andra roliga klipp :) Hoppas jag når totalt 1000 visningar snart :) Skulle vara awesome! :) Och ni vet väl att ni kan prenumerera på min kanal? Gör det! :)


Glöm inte att gå in på min kanal http://www.youtube.com/user/Koldolmen09 där jag nu även har lagt till lite favorit klipp som ni kan kolla på om ni har tråkigt nån dag :)

PS. Ja jag har målat miina ögonbryn svarta på bilderna från igår. Dom är ljusare i vanliga fall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0