Hår


Bild: Från imorse


Bild: Från 2009

Det ska bli skönt att få klippa sig om en vecka, men samtidigt lite nervöst, men nog mest skönt :P Känner att det är lite långt å livlöst.. Kan inte leka med det lika mycket längre :p Tror jag ska klippa mig ungefär som den nedre bilden. Kanske kommer frysa lite om öronen i Vinter men får väl köpa lite flera mössor :) Jag tycker det är mysigt med mössa! Iaf om man har lite wax i håret så de inte kan bli elektriskt xD Åå längtar tills pulkasäsöngen börjar :D Det kommer bli Awesome!!

Måste nog skriva en kalender till höslovet annars kommer jag garanterat missa något xD Ska inte bara klippa mig, ska till tandläkaren också!! Det är inte varje dag! Det är faktiskt så sällan att jag jämt börjar längta dit mot slutet :P Alltid härligt att få en bekräftelse allt står bra till :) Idag ska jag tok plugga tyska och imorgon blir det Idol hemma hos Fredrik :) Kanske blir nån film där vem vet :P Brukar ju bli det ibland ^^

Så vad tycks om bilderna.. WTF ska jag göra med mitt hår?!?!? = dagens i-lands problem ;)
Länk till min youtube kanal: http://www.youtube.com/user/Koldolmen09?feature=mhum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0