Längtar

Sitter här å börjar skriva rent min uppsats om Tidelag, 4-8 sidor wehoo! Känner att det skulle gå lättare med lite bra musik. Tycker det e lite synd att Le Kids album inte kommer förrän i sommar, skulle va nice å ha på bussresan till Tyskland (Y) Men tror underhållningen där inte kommer göram ig besviken :)


Dagens rekommendation är alltså att boka/bevaka Le Kids kommande album Oh Alright. Själv har man ju hört 6 av låtarna och sneakpeaks på 3 varav en snart släpps på singel (america) :) Så de ända jag inte har nån koll på är alltså Bigger Than Jesus och och Seventeen och det roliga är att dessa två stämmer in på mig på pricken ;D ^^
Hahahhah just nu lyssnar jag på Mark Douglas - fifty (Y) Det är att rekommendera att lyssna på hans parodi låtar :D så j*vla bra å roliga! Aja dags att ta hjärnan från musik till djurplågeri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0