Effektiv dag!

Eller ah.. inte lika effektiv som jag trodde att den skulle bli, jag trodde att jag skulle arbeta massor med samhällskunskapen idag eftersom den ska in på söndag och jag inte har börjat MEN nu äre så att vi får lämna in den på fredag innan sportlovet istället :) Men har fortfarande den där Geografi hemtentan till söndag.. ska sätta igång med den på lördag :) Idag harj ag istället skrivit ett svenska referat och skickat in och gjort engelska läxan till imorgon. Funderar på att göra tyska läxan nu så jag slipper oroa mig över något annat än hemtentan i helgen. Ah så får det nog bli :) Har även sökt ett fåtal sommarjobb idag :) 3st närmare bestämt. Men vet inte om jag vill säga vart för då kanske ni också får för er att söka och då har ju jag mindre chans att få det ;) Har även sökt resestipendium i skolan idag :) Samma som min bror fick i tvåan. Man skriver helt enkelt upp sig på en lista och om man är en av de 6st som får flest röster får man 20.000 att resa för. Min bror åkte till Filipinerna. Jag är mer sugen på USA eller Tyskland (eller någat angränsade tysktalande land). Sen ska man redovisa sin resa å vad man har lärt sig å sådär för några vuxna. MEningen med resan är alltså inte solsemester utan man ska göra nån slags språkresa. Spännande!

Så alla ni som läser detta får lova att rösta på mig när det är dags ;) Jag återkommer med mer information om hur ni gör det när jag själv vet :P Resan sker alltså i sommar och röstningen i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0