Musikvideo

Å här är den video stillbilderna kom ifrån!! Har nu lagt upp två av de tre jag spelade in i helgen. Den sista lär dröja för jag har inte spelat in själva videon än utan bara sånget så att säga :P Det är första gången jag skriver en helt egen låt, förutom att den inte är egen utan bara är omskriven :P Vet inte hur mycket jag ska redigera ljudet på den. Antar att den antingen bling inget alls eller bara lite, för om man mixar för mycket tappar man melodin, ungefär som klippet här nedan xD

Ni får gärna gå in på min kanal å läsa de som står under klippen för där kan det så viktiga grejer sörrni :P Så här är länken till min youtube kanal och så det första klippet.
http://www.youtube.com/user/Koldolmen09



Å ni som gillar min header kommer gilla detta klipp, för i slutet tar jag av min solglasögonen och visar upp mina blåa ögon ^^ Å nej jag har inga linser, å nej jag har inte färgat håret jag är all naturell så att säga :P

Kommentarer
Postat av: Anton

;) kan inget annat än säga att du har grymt skygga ögon ;)

2011-02-28 @ 18:15:35
Postat av: Anton

Snygga mena jag ;):P

2011-02-28 @ 20:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0