The inlägg of the day

Har äntligen tagit mig i kragen och börjat med kattfilmen :) Kanske kan rensa datorn på bilder efter det ^^ Har bara en del av fyra kvar på filmen. Sen ska jag sätta ihop det till troligtvis 2 filmer eftersom allt inte får plats på en xD Vet inte ens om det räcker till två :O Får hoppas det!! Annars ere lite jobbigt :/ Sen har jag bara Jul dvden och kanske en Leja dvd innan jag bränt ner det jag ska :)  Får se hur många ex av katt filmen man måste bränna. Kan tänka mig att det e lite släktingar som kan tänkas vilja ha en sådan :) Jag har en riktig Malin dag idag :) Tog ledigt från läxor och hoppade ner i badkaret idag! Sen sovj ag några minuter i soffan, sen åt jag och nu arbetar jag för fullt med filmerna med Spotify i lurarna :D Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anton

mm låter trevligt :)

2011-02-02 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0