1,5 vecka

Det är nu bara 1,5 vecka kvar tills jag åker till USA :o Kan knappt tro det! Känns verkligen inte som det. E massa saker som ska hända emellan jue. I helgen ere fest för Linda som har gått ut högskolan och börjar jobba i höst. Har även hela två vm-matcher kvar att se innan jag åker, om jag inte hinner med nån mer? *kollar* Nope första slutspelsmatchen är samma dag som jag åker och jag ska vara på Arlanda 9.30.. Kan ju alltid hoppas på att de visar matchen/matcherna på flyget ;P Får hoppas att sverige spöar skiten ur USA då innan jag åker så man kan komma som stolt svensk ;) Men det kanske är lite väl starka förhoppningar ^^ Men vad vore man utan hoppet :) Ser att läsarna kilar stadigt nu och det är ju nu ni måste passa på att läsa varenda litet ord för snart blir det tre veckors uppehåll!! Sadface :( Men om ni nu väljer å ta ett uppehåll från att titta in eller inte väljer ni själva, kan ju alltid läsa inlägg från samma dag fast förra året å låtsas att det e det jag gör då ^^ Eller så kan ni helt enkelt ta en paus och komma tillbaka när jag gör det, bara ni återfinner mig sista Juli så e jag glad ;D Men aja som sagt 1,5 vecka kvar av frsikt bloggande!! Hmmm min kropp har många fäger för tillfället; röd rygg, bruna ben och en vit mage ^^lyckat :P Detta är vad man kallar en jämn å fin bränna xD Ska sola på rygg ett tag framöver :p Så har jag fått nån muskelknut eller dylikt i vänster vad ifall ni undrar. Men antar att det går över snart. Aja nu ska jag gå å lägga mig i ett rum jag inte längtat till, e skapligt och sängen är ett enda stort kaos.. Har inte köpt 120 lakan med resår än :/ Så har jag inte packat upp väskan från stockholms resan plus 3 maskiner med nytvättad kläder även ligger där.. Får väl göra det imorn elller i övermorrn, packa upp alltså. Packade faktiskt upp tandborsten nyss iaf ^^ Aja men nu säger jag godnatt för imorn kommer Leja på morgonen eller vad vuxna skulle kalla för förmiddagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0