Bilar

Här kommer lite hel meningslösa bilder på 4 olika bilar (Y) Gjorde om de på spelet till Jord, vatten, eld och luft, ni ser säkert vilken som e vilken. Men man ser ju inte hela bilen på bilderna de har lite olika färger de kan spruta osv som även de är koplade till bilens element, kalla mig nörd men jag vill inte köra runt i en stockcar :P Körde dagen i ära till min egen spotifylista istället för de låtar som finns på spelet vilket e typ rise against å sån, tyckte jag körde minns lika bra till Malena Ernman och Timoteij ;D Låtarna på spelet e lite för manliga och hårda för mig, lyssnat hellre på pop en hårdrock och hellre tjejer som sjunger än gubbar som skriker :P Aja men tillbaka till bilderna om vi räknar från vänster till höger först överst å sedan nederst så är bilarna;
1. Mitsubishi Motors Eclipse
2. Toyota Corolla
3. Toyota Celica
3. Mitsubishi Motors Evolution V///

Först IRL, sedan bilder från need for speed Undergroud2.


Å Nej jag hade inget bättre förm ig en söndagskväll! Har ju inte varit hemma sen fredag eftermiddag så kände att en kväll framför datorn var passande :) Men nu blire snart sängen :) Inskrivning på sjögrens imorgon!

P.S å för er som undrar så e eclipse min favorit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0