Bilder m.m

Hade för mig att jag hade måste jag bara var tvungen att skriva här, men tror jag glömt hälften XD Aja vi börjar med lite bilder. Detta inlägg blev väldigt långt ändå så jag fetmarkerade det de olika styckerna handlande om så ni bara behöver läsa det ni give a shit about :P



Fick min STS ryggsäck (HAHAHAHAHHA gillar att jag seriöst skrev RYCKsäck ^^)och T-shirt  idag :) Dock ser ryggsäcken ut som nått jag stulit från ett lågstadie barn och T-shirten är lite för kort och feminin för min smak, men kändes värt å köpa den som minne :) Å på bilder ser T-shirten ut som ett kålhuvud när det tumlar runt i tvättismaskinen :P Å så bild på mina strumpor från HMs herravdelning :P Så kan det gå när man har storlek 40 :P Diggar dom, skulle köpt dubbelt om det inte var sista paren ^^ Men ska försöka hitta lite fler färgglada strumpor och shorst innan jag åker till USA :) Guh, känns som jag nämner det tiitt som tätt nu :o Sorry..

Jag har nyss kollarp å Sverige - Mexico som blev 2-0 för er som missade det :P Roligt till en början då Sverige hade många anfall sen dog matchen bit efter bit å på slutet var ju halva startfältet utbytt och alla kända ansikten blev till nya så det blev lite ovant å se och analysera :P
  På Torsdag ska jag och klippa mig vilket jag längtar till! Vet dock inte hur än, men jag gör väl som vanligt och går dit och improviserar lite. Börjar med å klippa typ 3cm överallt å sen får man se vilka partier där det behövs klippa lite extra. Funderar på att klippa überkort där bak eftersom det växer så in i halvhavre snabbt!! Och kanske e skönt å ha lite extra kort när man ska till lite extra varma ställen. Ska ju vara borta i 20 dagar, kanske stannar å klipper mig på nån sjaskig barbershop :P Aja här kommer 2 bilder från början av juni som nu blivit 3 redigerade :P



Och jag jag vet, mina redigerade bilder ser alla likadana ut :P Men dessa två foton tog faktiskt för en annan anledning än att ha kul och redigera och visa upp min snygghet, dessa togs lite spontant för att fråga er någonting? Allt började när min moster sa att jag var lite extra fin i håret, när jag absolut inte hade gjort något alls med det. Och jag svarade ärligt att jag aldrig skulle visa mig på allmän plats sådär och om jag gjorde skulle jag bli mobbad. Så här ovan ser ni mig när jag fixat håret en vanlig dag lika vanligt snabbt å här nedan ska jag se om jag hittar nån bild på mig utan att ha rört håret, annars får jag väl sadly ta en eller två sånna imorrn :/

Okeej.. hittade ingen bra så det får bli morgondagens uppdrag! Imorgon ska jag tro det eller ej gå upp till klockan NIO!! Allt för att kolla på sommarlovsmorgon... XD Vanligtvis går jag upp tolv eller ett nu på sommarlovet (förutom idag då jag vakna nio och inte kunde somna om så jag gick upp elva :P) meeen imorgon ska jag visa mitt stöd för Le Kid och kolla på när de gästar programmet sommarlov på barnkanalen som börjar 9.00 :P Men har inget emot att vara uppe i tid imorgon eftersom jag som sagt i tidigare inlägg att jag ska till Cornes sommarstuga. Så jag måste packa å lite sådant, hade tänkt å ta ett bad också :) Asså i badkaret, i sjön också men en sådan har ajgi nte här hemma :p

Vad det nått mer? Var mer innan matchen, men tror jag glömt bort lite sen dess :o Jo för er som har TWITTER så ska jag nu be er lite snällt och oskyldigt att följa mig, jag heter inte så oväntat Koldolmen där ;)

Just det, jag diskade idag tro det eller ej! Riktigt mycket också! Tog 30min eller nått. Å för att göra detta till en lite roligare halvtimme så dunkade jag sommar låtar på högsta volym! Eller neh itne riktigt högsta, tur det för annar skulle jag intehöra telefonen ringa lite svagt i bakgrunden :P Här kommer de låtarna jag stod å diska, dansa å sjöng med till ;)
Orup - Magaluf
Jill Johnsson - Oh vilken härlig dag
Paradiso - Bailando
Lou Bega - Mambo no.5
Los Del Rio - Macarena
Freestyle - Vill ha dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0