Början på en underbar sommar!

Då har man precis börjat sitt sommarlov som man självklart ska försöka göra till det bästa någonsin :) Igår började det med att man gjorde några studenter avensjuka med hur mycket pengar man fick på sitt resestipendie, men för er som planerar att råna mig så kan jag säga att de pengarna är mer än spenderande för längesen, eftersom min resa kostade mer än så. Ser fram emot den, men har ändå ingen brodska eftersom jag vill njuta av lite hemma tid och sol och bad med vänner innan dess :) Hoppas på en strålande somma full med roliga minnen och intressanta händelser. Hoppas även jag kommer ihåg å smörja in mig ordentligt när jag e i USA så jag inte kommer hem röd som en kräfta ^^

Saker jag ska hinna med innan resan som bär av 9/7
- Bada massa
- Bli lite brunare?
- Bränna näsan igen? (blödde massa näsblod idag)
- Shoppa lite sommarkläder, men inte för mycket eftersom man vill köpa lite i USA sen också :)
- Åka till Stockholm
- Äta mer cheese twisters
- Klara ut need for speed underground2 för andra gången
- Lägga upp ännu en youtube video? ideas of what?
- Njuta av att slippa plugga
- Köpa en ny resväska?
- Skapa fler minnen för livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0