Dagen + mobilbilder

Idag har dagen spenderats hos cornes mormor och morfars sommarstuga, riktigt gött :) Man har badat i massor! Och åkt motorbåt och ring :) Kul kul. Så nu kanske man blivit en gnutta brunare vem vet ;)

Å så var det dags för en tömning av bilder på mobilen! Vilket sker typ en gång per månaden så då hinner det smalas en det :P Mest kattbilder :P



Kommentarer till bilderna

1. Rasmus sover med huvudet i Sallys rumpa
2. Rasmus ligger liiite för tätt in mot väggen?
3. Rasmus har valt en liiiiite för liten tvättkorg? (och sally låg i en stor xD)
4. Sally eller Rasmus har ätit Barbiehår så hon ser ut som en cancerpatient xD Guh vad jag skratta när jag såg den :P Å det såg ut som nån hade rakat sig över vardagsrumsbordet, för det låg korta bruna hårstrån över allt ^^ Och om ni undrar varför vi har barbies hemma så ska min mamma skicka iväg några till mina kusinbarn i Filipinerna och hon stickar å syr kläder åt "barbiesarna" också, därför låg den på bordet :p
5-6. Matade kossor med maskrosor
7. Rasmus och Sally gosar
8. Såhär sov vi igår.. inte mycket rum kvar till mig! Ändå är sängen 120m bred.. Får nog skaffa mig en dubbelsäng snart ^^


Torsdagens outfit som Rasmus kom å spana in ^^ Jag kallar den: Yes, I'm purple, deal with it or looka away ;) Fattades bara en lila keps ^^ (Notera det svart och lila rutiga nitbälten på stolen längst ned till vänster.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0