Dagens tips

Här hittar ni Le kid i sommar (Y) Dock kommer jag nog inte kunna medverka på någon för jag har så mycket annat för mig xD så jävla typsikt :P Får väl hoppas på nån höstkonsert ^^ Eller så får jag väl hya in dom på en privatkonsert :P

June:
4 Hede Rytmer Festival, Silkeborg (DK)
5 Regnbågsgalan/HBTQ-galan, Liseberg, Göteborg
16 Klaffbron, Malmö
17 Tivoli, Köpenhamn (DK – support till Aqua)

July:
1 Peace & Love Dayparty, Borlänge
22 Trästockfestivalen, Skellefteå

August:
5 Åfesten, Eskilstuna
6 Pride, Stockholm

Aja men nu är det äääääääääntligen sommarlov!! Eller ah.. Kinda' :p Idag harj ag varit på stan och sen hos syrran. och nu har jag varit hemma å käkat och nu ska jag chilla med corne :) Imorn fyller pappa (därav stan, besöker typ aldrig stan om jag inte ska köpa presenter xD) Sen på kvällen blir det grill och bad i Valla :D På fredag blira kanske grillning hos grannen, på lördag blir det nog Cornes sommarstuga för årets första dopp i sjön :D Så jävla go jelg det ska bli :D Soligt ere också!! See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0