MVG i engelska på den kvinnan

Alltid lika kul när man kan skratta åt andras failerier ;P



Förövigt har jag haft en skitskön äkta sommarlovsdag (även fast det inte är sommarlov). Efter skolan drog jag och corne ut till gersnäs fotbollsplan och spelade i regn och fukt! Sen drog vi hem till mig och lira tv-spel och singstar och sen spelade vi lite fotboll och tennis mot garaget. Bara tagit det lugnt å haft en fett chill å skön dag alltså :) Imorn börjar jag 10 och slutar vid ett-två nån gång antar jag :) Inte så spännande att få betygen eftersom man redan vet alla. eller ah, idrotten vet jag inte men är rätt säker på att det är ett VG :P Nästa år är det ingen idrott alls! Ända året av dessa 12 år man ska gå i skolan :P Skumt det kommer va ^^ Eller näh kanske inte :P fett chill bara :P Hoppas man inte går å blir fet bara ^^ Så har man distans arbete på onsdagar. Detk ommer nog va det konstigaste :P Hoppas på ett bra schema nästa år :) Annars tappar man lusten redan första dan när man ser vad man måste stå ut med i ett halvår!

Lite smårolig fotbollsinsident för er som gillar sånt
http://www.youtube.com/watch?v=-gUgPkJ76x8&feature=feedf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0