Ofixat vs. fixat

Nu ska ni få se å bilda er en osikt om ni tycker att jag borde fortsätta fixa håret innan jag går ut eller om jag kan gå ut ofixad (vikket aldrig kommer hända utan keps på huvudet eftersom jag själv inte vill visa mig när inte ens jag själv tycker att det ser okej ut :P)

Så nu lägger jag upp en ofixad bild å sen några fixade bredvid från ungefär samma vinkeln. Fast dessa bilder är ändå tagna när håret ser lite bättre än vad det kan göra, nu hade jag faktiskt blåst det eftersom jag inte ville låta det lufttorka :P

[KLICKA PÅ DE SMÅ BILDERNA FÖR STÖRRE BILD]
 Let's do this y'all!!












Think I've made my point...

Neeh om man skulle gå å fixa håret kanske ;)
(De ofixade bilderna togs nämligen för nån timme sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0