Sommartips

Jahopp då hhar man börjat käka sånna här:


Jag har aldrig varit ett stort fan av ostbågar utan har alltid valt chips istället. Men på senare år har jag dock tyckt ostbågar är helt okej, och ibland till och med rätt gott. Men dessa! De e ju super goda!! De tråkiga är att det inte är så mycket i en påse, skulle lätt kunna äta en hel själv :) Så för er som inte provat dessa - gör det! Å tänk på att köpa flera påsar om ni är många som ska smaka!

Och sen har jag på senaste tiden smakat två nya läsksorter. Nämligen två nya drycker som slutar på soda. Här kommer bild på alla nygårda soder jag druckit i mitt liv:


Och jag måste ju säga att päronsodan är den stora favoriten! Därefter är det nog en delad andra plats mellan de övriga. Det beror helt enkelt på vilket bär man tycker mest om :P Men päronsodan är iaf godast, ingen tvekan om saken ;D Tror min hjärna säger att hallonsodan kommer på andra plats, men det är nog bara för att jag är vanast med den eftersom de andra två är nya för i år och jag inte har fel.  Om man vill ha en härlig rosa färg ska man iaf välja smultronsodan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0