Statistik

Så här har min statistik på bloggen sett ut de senaste 90 dagarna :)

Har tagit bort numren för antal besökare eftersom det är lite som att fråga efter en äldre kvinnas ålder ;) Man kan säga att det än så länge är två siffrigt men i den här takten vet man aldrig vart det landar ;) Som ni ser gick det väldigt mycket uppåt ett tag, var bara tvungen att visa det så ni fattar varför jag höll på och skrev och tacka för att det var fler och fler som dagligen kom in å läste, men verkar avta lite nu när folk fått sommarlov och kanske har annat för sig, men jag e fortfarande nöjd :) Skulle bara va lite snäll å dela med mig å få er lite nyfikna på hur poppis jag egentligen är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0