Studenten

Härligt att bli väckt av massa dryga studenter... måste man gå å skrika halv nio på morgonen? Studenten är väl inte så mycket att skryta om egentligen, jag menar det tar ju 99% av befolkningen... xD Det e ju ingen bravad precis :P Aja men nu ska jag skynda mig å äta upp mina flingor eftersom jag själv ska dit idag. Och nej inte för jag tycker det e kul utan för jag måste. Ska upp på scen å ta emot mitt stipendie diplom, vilket jag inte hade nått emot om det istället bara damp ner i bervlådan en dag  :P Aja men jag ska inte klaga, är ju enormt glad att jag fått stipendie så detta är väl smällar man får ta ;) Fick massa fina rosor i massa olika färglada färger av mamma i morse :)

Så vill jag tycka lite synd om syster som gjorde illa tån rätt rejält igår kväll. I give my best! Hoppas det inte gör för ont. Krya på dig, eller vad man säger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0