The inlägg of the day

Idag har jag först kollat på Ellen DeGeneres och sedan gott på promenad ensam med Leja samt hängt och fikat hos Linda då även Linus var med. Sen när jag kom hem och åt så bestämde jag och mamam oss för att övningsköra och sedan bar det iväg till Elin för "Filmkväll" - Det blev godis, pucko och några avsnitt av de tre vännerna och Jerry ^^ Sen fick hon den underbara idéen om att vi skulle köra kurragömma med bilarna! Typ som på rymmen! Som tur var kom Yvonne som också har körkort så vi satt i tre bilar varav en gömde sig å skickade ledtrådar till de andra två som letade :) Måste skryta om att på allra första omgången förstod jag var mina vänninor Amanda och Elin skulle gömma sig redan innan ledtråden ;) MEn nog om nattens skoj..

..handlade godis på ICA speceritjänts, även känt som specce, å då köpte jag hela 3 nya marabou choklader (elelr ah 3 st köpte jag å ulle tillsammans å dela på) och en ny tutti frutti påse :) Täntke visa upp å skriva om dem som vanligt när jag provaer nått nytt ;) Sen fåre nog bli sängen efter å ha chattat ltie med medlemmarna i yoghurt militären.. ^^

Gillar inte å lägga upp stora bilder, kör till 95% på miniatyrer men aja nu gör vi såhär


Jag å Ullle köpte varsin sådan å sen dela hälften hälften så vi fick smaka av varje. Vi är överrens om att Dukat inte är värd att köpa när gräddnougat e såååå mycket godare! Väldigt söta båda av de dock. Så man blir fort mätt!


Denna är inköpt men inte smakad än! Ligger och övernattar på mitt rum :) Verkar gott med marän och hasselnöt men kunde klara mig utan cashew känner jag när jag ser förpackningen!


Å så dessa som var helt okej, men föredrar tutti frutti smoothie isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0