The inlägg of the day

Åker till Stockholm imorgon och kommer hem på Onsdag, ska försöka blogga från mobilen å berätta vad tusan det är jag sysslar med ;) Vet inte om jag kör ett till inlägg lite senare ikväll med lite bilder på katter å mig å bla bla, men vet inte om jag orkar. Måste packa också, åker vid tolv imorrn om jag minns rätt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på nån mer film osv. Kollade nyss på en shopaholics bekännelser som va lite rolig på sina ställen men rätt jobbig ibland också.

Igår vare midsommar och den spenderades hos kära Yvonne i Marmorbyn + några minuter i Östergötland.. Ao.. :p Det var kul å trevligt :) Hmm. Har inte så mkt mer å säga tror jag inte. Hoppas alla andra hade en trevlig midsommar :) Å a en trevlig midsommardag? Heter det det? var ju afton igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0