the inlägg of the day

Hej alla läsare, nu e jag i Stockholm! Ska försöka fatta mig kort eftersom min moster sover i sängen bredvid och för varje litet klick gör mobilen en liten irriterande vibration som jag gärna skulle vilja stänga av på kvällarna om jag bara visste hur.. det vi har gjort idag i Stockholm är att äta god mat och rabarberpaj på det :) sen nu på kvällen har vi gått spökvandring på riddarholmen, fast det var ljust.:P det var ju inte så laskigt å inte så jätte intressant men det dög :) höjdpunkten var när jag skriker ut "å en råtta!" För att sedan be guiden om ursäkt i fall jag störde :P men det var lugnt det var en soft guide som inte var så stel och tråkig som de kan va :) det som väckte mitt intresse mest på turen (förutom råttan) var det faktum att det kan ha funnits en underjordisk gång från det gamla munkarnas hus till nunnornas. Fick just hjarnslapp och vet inte vems som heter kloster och vad det andra heter eller om båda e kloster. Aja men ni fattar med munk och nunhus :P å gången var till för att de skulle träffas och Ah.. ni vet. Och detta var tydligen inte ovanligt med sådana gångar och möten, därför ligger många nun och munkhus nära varandra! Jag blir så äcklad och sur! Va fan e det för mening med nunnor (fick ett till hjarnslapp och trodde det hette nunnar) och munkar om de kan göra det med varandra! Då blir det ju som nån äcklig incest orgie porrklubb (satte just ihop massa snuskiga sexord i brist på andra sätt att uttrycka mig)! Å jag blir så acklad och sur!! Detta e ett bra exempel på varfor Richard dawkins - illusionen om gud blir sommarens bok! Brukar läsa en bok frivilligt per år och då på sommaren och i år blev det den :) tidigare har det varit första Harry potter boken i hopp om att orka läsa alla igen innan sista filmen, det.blev en och början på den andra. Så har jag även läst första twilight boken men även där slutade det en bit in på den andra. Innan de var det da Vinci koden och änglar och demoner som är fenomenala böcker men sugiga filmer! Word god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0