the inlägg of the day

Idag har jag inte så mycket och skriva som igår eftersom dagen förklaras bäst i bilder och de har jag på kameran. Alltså får berätta om idag på onsdag :) men kommer nog ett inlägg från mobilen imorgon också så håll utskik ;) kan säga att jag har ont i fötterna efter en lång promenad på beckholmen, djurgarden och gamla stan! Så nu blir det vila, kortspel och jordgubbar, mer orkar jag inte idag. Imorgon blir det havsbadet på formiddagen och sen "hem" och kolla på Sverige-Colombia :) hinner bara se de tre gruppspelsmatcherna innan jag lämnat landet så jag tänker inte låta stockholmsresan hindra mig från att se en av de tre! Ha en fortsatt trevlig dag mvh Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0