the inlägg of the day (måndag + en timme)

Tänkte slänga in ett kört litet inlägg från mobilen medan jag ligger här i mörkret med Sally och väntar på John blund. Cornelia har sovit här och igår kväll kollade vi på några gamla filmer och även idag. Mer om det imorgon då jag ska ta mig tid å sitta en liten stund vid datorn fast maan vill ut till sommaren ;) idag har vi även varit på promenad med leja och Linda, mer om det hittar ni på hennes blogg. Och senare när det inte var så varmt ute joggade vi. Sen kom jag hem och styrketranade lite, duscha och fick massage av snälla mamma :) sen bar det iväg till Corne och titta på en film till. Mer om det imorgon som sagt, lovar er bilder och åsikter om samtliga filmer :) imorgon ska jag även till Linda och fixa lite grejer, göra nån bananglass och gå ut med leja. Men nu ska jag ta och försöka sova lite så jag hinner fixa lite på datan innan jag drar till syrran. Fy vad hungrig jag blev. Har varken ätit ell3r druckit natt efter träningen förutom lite melon och äpple. Men det e ingen idé att ta natt nu för det e för sent. Gillar inte att äta innan jag ska sova, blir så otroligt hungrig på morgonen då av nån anledning. Plus att det känns onodigt när man ändå bara ska sova. Sleep tight my lovely readers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0