The inlägg of the day

Då var det dags för ett inlägg igen då. Igår så var jag på stan med mamma och Linda. Jag köpte strumpor och torrschampoo... mycket intressnat ;P Måste verkligen dra ut på en rejäl shoppingtur snart. Behöver lite shorts till USA resan :) Så kanske jag behöver en ny resväska som man kan både rulla å ha på ryggen? Oj oj oj nu håll jag på att gå vilse i cyberspejsen när jag kollade saker inför resen. Oroar mig rätt mycket för packning osv. men det ordnar sig nog. Kommer ju ha pengar med mig på resan så det som fattas ere bara å köpa ;) Tilbaka till vadd jag har för mig på dagarna.

Igår åt jag även glassen jag å linda hande gjort av mango,hallon och banan. Det var gott :) Senare kollade jag på ocean's eleven och Saw VI. Idag så ska jag till körskolan med Amanda för att skriva in oss. Sen ikväll ska jag nog handla inför helgen då jag ska bo i Cornes sommar stuga. Ska dock regna fredag och söndag så vi får se hue blir :/ Ikvääll äre iaf Sverige - Mexico 19.00 på tv4sport. Träningsmatch inför damfotbollsvm i sommar :) så det ska man no gkolla på eftersom jag bara hinner se början av VM :/ Den USA resan jag tänkte ta blev ju fullbokat så nu fick jag offra halva VM, men antar att det e värt det :P Vet inte om mitt kamera minne är tillräckligt stort eller om jag borde köpa ett större.. För jag tänkte filma rätt mycket tror jag. Hmm får filura på det. Känn ju ovärt att köpa ett till å ha två om det andra räcker. Men känns tråkigto m man inte får plats med allt man vill ha :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0